Benvenuti à WINTPOWER

Problemi cumuni Soluzione in l'usu di generatori diesel

1. Mantenimentu overdue, risultatu in oliu eccessivamente bruttu, viscosità ridutta, filtru bluccatu, è lubricazione insufficiente, risultatu in danni à e parti in muvimentu è fallimentu di a macchina.A macchina funziona per e prime 50 ore per u primu mantenimentu, è dopu cambia l'oliu, u filtru d'oliu è u filtru di diesel ogni 200 ore.Verificate u filtru di l'aria regularmente quandu l'igiene ambientale ùn hè micca bona.Sustituisce immediatamente s'ellu ci hè un prublema.
2. Poveru prublema di dissipazione di u calore: u fan di u mutore ùn pò micca sbattà u calore di u cisterna d'acqua per via di l'emissione di l'ambiente, cusì chì a temperatura di l'acqua aumenta.Ci hà da purtari a temperatura oliu lubrication cusì chì a prissioni oliu ùn hè abbastanza, lubrication poviru, risultatu in u dannu di u cilindru, pistone, cuscinetti bush è altre parti muvimenti affettanu u funziunamentu nurmali di u mutore.
3. Prublemi di cuntrollu di u persunale: ci deve esse una persona spiciale incaricata per piglià cura, per assicurà chì a macchina hà una longa vita.Hè ancu assai impurtante per verificà tutte e macchine quandu sò accese, verificate regularmente durante u funziunamentu, è fate boni registri d'ispezione.Stu sensu cumunu hè u più impurtante.

4. Prublemu Overload: Se un generatore di diesel 100KW primariu nominali principale hè necessariu, ma u cliente compra un generatore cù una putenza di standby 100KW, chì hè definitu senza qualificazione, u funziunamentu di overload Long-term ùn hè micca bonu per u funziunamentu di generatori di diesel.

asdadsa


Tempu di Post: 30-May-2022