Benvenuti à WINTPOWER

Cumu risparmià carburante per i generatori diesel?

Parechji clienti calculeranu u cunsumu di carburante prima di cumprà.In più di risparmià carburante scegliendu un generatore diesel megliu, un bonu usu pò ancu risparmià carburante.

I seguenti sò l'usi efficienti di carburante di parechji gruppi di generatori diesel:

Purificazione 1.Diesel.L'oliu diesel cuntene una varietà di minerali è impurità.S'ellu ùn hè micca precipitatu, filtratu è purificatu, affettarà u travagliu di u pistone è a testa di iniezione di carburante, risultatu in un fornimentu di carburante irregolare è una mala atomizazione di carburante, chì riducerà a putenza di u mutore è aumenta u cunsumu di carburante.Per quessa, hè cunsigliatu di lascià l'oliu diesel per un periudu di tempu per permette à l'impurità di stallà, è filtrà l'imbutu cù una schermu di filtru quandu si rifornisce.Allora hè di pulisce o rimpiazzà u filtru regularmente per ottene u scopu di purificazione.
2.Remove dipositi di carbone.I generatori di diesel anu polimeri attaccati à e valvole, sedi di valvula, injectors di carburante è cime di pistone durante l'operazione.Questi dipositi di carbone aumenteranu u cunsumu di carburante è deve esse eliminati in u tempu.
3.Mantene a temperatura di l'acqua.Se a temperatura di l'acqua di rinfrescante di u generatore di diesel hè troppu bassu, u diesel ùn brusgiarà micca cumplettamente, chì affettarà u rendiment di u putere è u carburante di rifiuti.Per quessa, hè necessariu d'utilizà a cortina d'insulazione termale bè, è hè megliu utilizà l'acqua dolce senza minerali per l'acqua di rinfrescante, cum'è l'acqua di u fiume o l'acqua pura.
4.Don't overload operazione.Quandu a machina hè sovraccaricata, u fumu neru hè emessu, chì hè l'emissione di carburante chì ùn hè micca completamente brusgiatu.Sempre chì a machina spessu emette fumu neru, aumenterà u cunsumu di carburante è accurtà a vita di serviziu di cumpunenti.
5.Inspezione regulare è riparazione puntuale.Verificate a machina regularmente o irregularmente, mantene è riparà diligentemente, è hè benefiziu per u funziunamentu sanu è stabile di a machina.

zdgs


Tempu di Postu: Feb-18-2022