Benvenuti à WINTPOWER

Mantenimentu di Batteria per Generatore Diesel

1. Supplement electrolyte in u tempu.Prima di utilizà una nova bateria, l'elettrolitu standard deve esse aghjuntu.L'elettrolitu deve esse 10-15 mm più altu ch'è a piastra.L'elettrolitu hè faciule da esse assorbutu da a piastra, è deve esse supplementu in u tempu.

2. Mantene a bateria pulita.Pulisce a polvera, l'oliu è l'altri inquinanti chì sò faciuli à causà fughe di l'electricità nantu à u pannellu è a testa di pila.È hè bonu per aumentà a vita di serviziu.

3. Verificate u nivellu di l'acqua regularmente.In generale, ci saranu segni di limiti supiriori è inferiori à u latu di a bateria.Una volta chì u nivellu di l'acqua hè truvatu più bassu di u marcatu più bassu, hè necessariu aghjunghje acqua distillata, è ùn aghjunghje micca troppu acqua, solu ghjunghje à a linea standard di u nivellu di l'acqua.

4. Verificate ogni ghjornu s'ellu a bateria hè carricata nurmale.Pudete cuntrollà cù un multimetru, se a tensione hè troppu bassu o troppu altu, avete bisognu di dumandà à un prufessiunale per rivisione u sistema di carica.

imagine 1


Tempu di post: 12-mar-2022