Benvenuti à WINTPOWER

Precauzioni per i generatori in u situ di custruzzione

I generatori per i siti di custruzzione sò generalmente usati fora, ma in cunsiderà e cundizioni polverose, u sole è a pioggia, certi utilizatori anu dubbitu chì u generatore pò esse usatu fora.Hè sicuru chì u generatore pò esse piazzatu per l'usu esternu.Ma ci vole à esse furnitu cù i dispusitivi currispundenti per assicurà a stabilità è u funziunamentu nurmale di a macchina.Per i gruppi elettrogeni usati in a custruzzione esterna, deve esse attentu à i seguenti punti quandu si compra è si usa:
1.It hè furnutu cù un capannone rainproof o un dispusitivu scatula silenziu, chì principarmenti à piovi-prova è a prova di polvera.
2.If avete bisognu di spustà u fornitu di energia spessu, pudete cunfigurà un trailer mobile.
3.Generalmente, ùn pò esse usatu in u locu a macchina cù a scatula assemblata in casa o spaziu pocu è u flussu d'aria poviru.
4.Se si usa in una zona di tronu pisanti, hè ancu necessariu di piglià misure di prutezzione di u lampu.
5.Due à a grande quantità di polvera in l'ambiente, u generatore in u situ di custruzzione deve esse pulita dopu l'usu di ogni ghjornu, cumpresa a pulizia di impurità d'oliu è acqua, polvera, etc.
6.Appropiately accurtà u tempu di pulizia è rimpiazzamentu di u filtru di l'aria, u filtru di carburante, u filtru d'oliu è l'elementu di filtru currispundente.
7.Be attenti à ùn overload a machina, aduprà u switch machine currettamente, è fà rigulari pulizia è mantenimentu inspezioni.

asdadas


Tempu di post: 20-Jan-2022