Benvenuti à WINTPOWER

Considerazioni per l'acquistu di un generatore diesel di rimorchi mobili

U generatore di diesel di rimorchi mobili hè ancu chjamatu centrale elettrica mobile, chì hè custituitu da un gruppu di generatori diesel è equipaghji mobili di rimorchi.Stu tipu di generatore diesel hà i vantaghji di alta manuvrabilità, frenu sicuru, bella apparenza, funziunamentu mobile, usu còmuda, etc. Hè soprattuttu adattatu per l'occasioni chì necessitanu frequenti putere mobile.

1. Prima di tuttu, hè necessariu di cunsiderà diversi fatturi, cum'è u tipu di l'equipaggiu elettricu è a putenza di u mutore principale, u modu di partenza, a regula di partenza, etc. Ci vole à enfatizà chì u putere di un unicu mutore. di l'equipaggiu di rimorca mobile hè in generale assai grande, cusì i gruppi di generatori diesel deve esse dumandati un rendimentu eccellente di partenza, altrimenti aumenterà u budget d'investimentu di i gruppi di generatori diesel.

2.Mobile trailer-type grande mutori hannu una funziunalità cumuna, vale à dì, u prublema di grande carica di partenza, ma piccula carica dopu à u funziunamentu.Se a contabilità ùn hè micca bona o u modu di partenza sceltu ùn hè micca bonu, perdirà assai risorse umane, materiali è finanziarii.Attualmente, i metudi di partenza di i mutori includenu: partendu direttu, starting step-down self-coupling, starting soft, start-delta star, starting freccia variabile, etc. A maiò parte di i rimorchi mobili utilizanu mutori di grande capacità.I primi dui sò basicamente impussibili, cusì pudete fà scelte cumpletu basatu nantu à u vostru propiu budget d'investimentu in l'ultimi trè, è cumunicà cù l'agenti di l'equipaggiu è l'agenti di u generatore per sceglie u pianu megliu è adattatu.Dopu avè sceltu u modu di partenza, calculate a corrente di partenza (durante e cundizioni di travagliu severi) è u currente di corrente di tutti l'equipaggiu, è infine calculate quantu generatore di energia deve esse equipatu.

3.Due à l'ambienti di i generatori diesel utilizati per i rimorchi mobili hè assai duru, è certi lochi sò ancu in zoni d'altitudine alta, è a capacità di trasportu di i generatori diesel diminuite cù l'aumentu di l'altitudine, cusì una attenzione particulari hè necessariu.Stu fattore deve esse pigliatu in cunsiderà, altrimenti a putenza acquistata ùn ghjunghjerà micca a putenza operativa attuale.
nutizie-2 nutizie-3


Tempu di Postu: Dec-16-2021