Benvenuti à WINTPOWER

Rapportu nantu à Wintpower 460KW New Cummins Generator Project in High Altitude Situation

Semu piacè di annunzià recentemente chì avemu finitu una prova è una cumissioni di u novu prughjettu di u generatore Cummins per l'altitudine di u livellu di u mari di 2900 msnm, è -3 ° C ~ 30 ° C cundizioni ambientali.

Alcune caratteristiche di stu prughjettu:

Generatore chì funziona in cundizione speciale

Stu generatore hè stallatu in funziunamentu durabile di cundizione seria di a zona di muntagna cù una temperatura inestabile da -3 ° C à 30 ° C, a tensione di u generatore hè basatu annantu à l'equipaggiu di u situ di 600V.

Stu generatore di tensione 600V hè ancu un disignu speciale per u mercatu.Di solitu in u mercatu di generatori di bassa tensione, u set di tensione di u generatore hè da 220V à 440V, u più altu stabilitu à 480V.sta volta, per via di u requisitu di u situ, avemu

cuncepitu per u generatore di uscita di 600V 3 fasi, tutte e parti elettroniche deve esse durable per questa uscita di tensione, cumprese alternatore, interruttore, ATS, Fuse, sistema di carica, sistema di partenza, sistema di cisterna di carburante, controller.

sistema.

Generatore cuncepitu cù un tipu containerizatu

U canopy di u generatore hè speciale cuncepitu per 20FT Containerized cù CARATTERISTICHE CONTAINER ISONORIZZATA.

Stu tipu di disignu vanta una bona prutezzione di u genset, un trasportu convenientu è una alta qualità di corsa durabile.

Comu sapemu, u generatore hè un pruduttu longu chì hà bisognu di assai tempu per l'usu, almenu per 5 à 10 anni, o più longu per prutezzione è mantenimentu bè, questu porta à assai impurtante di u chjusu per u settore, adutemu marca.

novu tipu di Container 20GP ad u recintu, chì hè eccellente per a prutezzione bè di u set.U Genset Cummins cuntainerized pò esse direttamente speditu è ​​trasportatu da camion è da nave, chì hè ancu cunvene.

è faciule da manighjà in ogni prucessu di trasportu.Unu di l'ulteriori, u cuntinuu puderia esse direttamente messu fora, cù a funzione di prova di u clima.

Semu cunfidenti chì u nostru novu gruppu di generatori à prova di u tempu di cuntainer di cuncepimentu furnisce un megliu accessu è serviziu à i nostri clienti in u mercatu è offre a piena putenza di carica da i generatori diesel à

cliente.

1


Tempu di Postu: Apr-13-2022