Benvenuti à WINTPOWER

U travagliu di prutezzione di sicurità deve esse fattu quandu si usa un generatore diesel

Chì travagliu di prutezzione di sicurità deve esse fattu quandu si usa un generatore diesel?Avà, i seguenti punti deve esse nutatu.
L'oliu 1.Diesel cuntene benzene è piombo.Quandu si inspecciona, sguassate o riempie u diesel, fate una cura particulare per ùn inghiotà o inhale diesel, cum'è l'oliu di motore.Ùn inalate i fumi di scarico.
2. Ùn fate micca grassu innecessariu nantu à u generatore diesel.Accumulazione di grassu è oliu lubricante pò causari u generatore di surriscaldamentu, dannu u mutore, è ancu risicate un focu.
3. Installa un extinguisher in a pusizione ghjustu.Aduprà u tippu currettu di extinguisher.Ùn aduprate micca estintori in schiuma per incendi causati da l'equipaggiu elettricu.
4. U generatore deve esse mantenutu limpiu intornu è ùn deve esse posti sundries.Eliminate i detriti da i generatori è mantene i pavimenti puliti è secchi.
5. U puntu di ebollizione di l'acqua di rinfrescante sottu pressione hè più altu ch'è u puntu di ebollizione di l'acqua generale, per quessa ùn apre micca a tappa di pressione di u cisterna d'acqua o scambiatore di calore quandu u generatore hè in esecuzione.Assicuratevi di lascià u generatore frescu è liberate a pressione prima di serviziu.

1


Tempu di Post: 13-May-2022